Kotoa on nyt tultu sitten kotiin ja uus vuos ois tarkotus viettää sit siel kolmannes kodissa ja tapaninpäivänä syömään neljäntee kotii ko eikö se systerin koti oo vähän niinkö minunki koti jo :) Mut joo, outoa on ollu ajella luovon ja oulun levveillä teillä eikä kukkaa oo ees ottanu peräkoukusta kii parkisa eikä täälä ihimiset ossaa etes pussailla :o noh...totun varmaa sit viimetipasa just oleen täälä ja sitte lähteeki jo lento takas. Jokatapauksessa...
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!!

Kommentit