Huh huh. Ensimmäinen osa Hepatiitti A-rokotteesta on nyt pistetty, tuossa puolisen tuntia sitten. Vielä kaksi osaa jäljellä. Piti sitten tähänkin ryhtyä reissun vuoksi, aina olen piikkejä pelännyt! No mutta en kyllä edes huomannut kun pistettiin, ennen nimittäin olen saanut rokotteet kyynärtaipeeseen mutta nyt se pistettiinkin olkapäähän. Onneksi!
Perheistä ei ole vieläkään tietoa. Sen olen tainnut päättää, etten tuohon perheeseen mene, johon aijemmin olen ollut yhteydessä, eivät nimittäin taas lähemmäs kuukauteen ole mitään kirjoittaneet. Tällä hetkellä oon yhteydessä myöskin ranskalaiseen perheeseen, joka asuu maaseudulla Neversin lähistöllä. Heillä on nelivuotias tyttö, jonka kanssa viettäisin päivät ja jota kuskaisin harrastuksiin. Perhe vaikuttaa todella kivalta, mutta saa nyt nähdä ovatko he yhteydessä vielä...

Kommentit