Ranskasahan ulkomaalaisen tunnistaa siita, et liikenteesa silla on autosa valot paalla. Siis kuka tyhma ny keskella kirkasta paivaa polttaa lamppuja autosa??? Eiha ne kuitenkaa sita tieta sen enempaa valaise! Niin ei kukaan tyhma paitsi mina ja joku muu... Kolmen viikon aikana olen siis omani lisaksi nahnyt yhdessa autossa valot. Kylla nama ranskalaiset tietaa miten saastetaan! :}
tiistai, 11. syyskuu 2007

Kommentit