Ja täällä taas matkaa suunnittelemassa. Viimeaikoina on saatu vähän lompakon täytettä: eurooppalainen sairaanhoitokortti tuli postissa tuossa jokunen aika sitten, jospa siihen ois sitten luottamista mikäli jotain sattuu :) Niin ja sitten sain tuon vakuutuksenkin kuntoon, kattaa ihan kaiken ja on voimassa vuoden ajan muistaakseni, niin siinäkin on semmonen kortti mitä pitää lompakossa kuskata mukana. Millonkohan ne keksii semmosen kortin mihin voi ladata ihan kaiken mitä tarvitsee, vakuutukset, pankkiasiat, kelakortin, henkkarit jne jne. Semmonen ois tosiaan tarpeen! Öööö...ja mitähän vielä piti..niin että alotin tuossa ranskan opinnotkin alusta, kun oli niin hiljanen työpäivä loppuviikosta...ajattelin kerrata kaikki ranskan oppikirjat läpi ennen lähtöä niin edes vähän tuo kielitaito palautuis, mikäli semmosta on. Bonjour Madame, comment-allez vous? :D ei varmaan sekään menny nappiin, noh, kaks kk aikaa opiskella..hehee!
sunnuntai, 24. kesäkuu 2007

Kommentit