tasapa viela tama kakku, tassa ei nay mutta tekstiin tuli lisaysta, kun kuulin etta samalla juhlitaan Martinenki synttareita..perheen kans ny ja kavereiden kans keskiviikkona siis..

Ite en tykkaa yhtaan lopputuloksesta, vasyneena tuota vaansin.;huomen illan/yon teen jalkkiskenttakakkua jonka poika vie kouluun kavereilleen..

1118618.jpg