Puhuttiin tässä tyttöjen kanssa jatkosuunnitelmista..opiskelusta, muuttamisesta jne. Tuli ihan hirveen haikee olo. Näänkö minä niitä tyttöjä ennää ikinä? Unohetaanko me ne hirmuset naurut psykologian esitelmän yhteydessä? Väännetäänkö me ennää ikinä kieltä rullalle harjotellessa ranskan kielioppia yhdessä? Etuillaanko me ennää baaritiskillä, jotta saatas kaveri nopiampaa känniin? Taistellaanko me ennää ikinä iglujen, rintojen ja kanaloitten parissa aliasta pelatessa? Haetaanko me ennää pizzapinoa Riccionelta tyttöjeniltana? MISSÄ ME OLLAAN VUODEN PÄÄSTÄ? Ranskassa? Ruotsissa? Lontoossa? Nykissä? Hesassa tai Oulussa? Istutaanko me Heinäpäässä nauramassa veet silimissä plondivitseille?
TEITÄ TULLEE TYTÖT IKÄVÄ!!!

Kommentit