Niin tosiaan, alkuviikosta tuli sitten meiliä "meillä on ilo ilmoittaa, että haluaisimme sinut au pairiksemme" - niin Martineltahan se tuli. Nyt on sitten hirveä matkakuume, kävin perjantaina ostamassa lentolipunkin. 314e Oulu-Helsinki-Kööpenhamina-Lyon, ihan kohtuuhintainen ja helpottaa kun Kööpenhaminassa molemmat koneet on samassa terminaalissa, muuten ois saanu juosta ittensä hengiltä siellä labyrintissä... Tekisi mieli alkaa jo pakkaamaan, mutta täytynee nyt nauttia Suomen kesästä. Rokotuksetkin on jo hyvällä mallilla, heinäkuussa otan sen a-hepa -rokotteenkin. Niin ja Lähivakuutukselta on tulossa semmonen kaiken kattava vuoden kestoinen vakuutus mulle, ei varmasti ole turha! Ja Kelalla kävin anomassa itselleni sen sairasvakuutuskortin tms, saa nähdä mihin päätökseen tulevat. :)
takapajula kuittaa.

Kommentit