Huh huh. Nyt on löytynyt kuikuille hoitaja. Vaikuttaa todella mukavalta, 18v. tyttö Oulusta. Hänellä taisi ennestään olla kanikka. Nyt kyllä helpottaa ja paljon! Nyt kun vielä tulisi Martinelta meiliä niin pääsisin ostamaan lentolippua. Ajattelin, että josko lentäis Kööpenhaminan kautta (Oulu-Helsinki-Köpis-Lyon), näkyi olevan lippu jotain 260e. Kauhea matkakuume, voisin lähtä vaikka heti ja jäädä pysyvästi!
Niin ja siitä rokotteesta! Ei ne terkkarit tunnusta, että mulle on annettu väärä rokote, mutta nyt mun pitää sitte ottaa kuitenki se A-hepatiitti rokotekin... Toisinsanoen olin oikeassa. Mukavan hintaseksi tuli tämäkin sähläys!

Kommentit